fbpx

Blog

Jaké jsou výhody aukce pro realitní makléře?

Jaké jsou výhody aukce pro realitní makléře při prodeji nemovitosti? Dnešní doba přeje prodávajícím. Zvláště v některých lokalitách je nemovitostí nedostatek a proto dochází k tomu, že na jednu prodejní nabídku se reaguje několik kupujících se zájmem opravdu koupit. A zde nastává komplikace. Makléř a majitel se musí rozhodnout, s kým uzavřou rezervační smlouvu. Bude to ten první, který [...]

Jak nejlépe nastavit prodejní cenu

Jak nejlépe nastavit prodejní cenu nemovitosti Jeden z nejdůležitějších úkolů vedoucí k úspěšnému prodeji je nastavení správné prodejní ceny. Nastavení vysoké ceny Pokud prodej zahájíte na příliš vysoké ceně, o nemovitost není zájem a nikdo na nabídku nereaguje. Prodáváte se dlouho a dochází k postupnému snižování ceny. Dlouhodobé nabídky navíc vzbuzují u zájemců podezření, zda je [...]

V čem je e-aukce lepší než obálková metoda

V čem je e-aukce lepší než obálková metoda Obálková metoda je forma aukce, kde kupující vloží svou cenovou nabídku do obálky (od toho taky ten název) a ta je spolu s ostatními za předem určených podmínek otevřena a vyhodnocena. Probíhá to tak, že svou cenovou nabídku napíšete na předem připravený formulář a vložíte do obálky tak aby částka nebyla [...]

Dražba není aukce

Dražba není aukce Velice často se zaměňuje termín Aukce a dražba. Přitom každý se řídí rozdílnými zákony a mají rozdílná pravidla a možnosti. Dobrovolnost Aukce je zcela dobrovolnou záležitostí a majitel nemovitosti si ji volí sám jako způsob prodeje. Dražby nemovitostí jsou ve své podstatě vždy nucené, ať už se jedná o dražbu dobrovolnou i nedobrovolnou a [...]

Proč patří aukce k stále oblíbenějšímu způsobu prodeje?

Proč patří aukce k stále oblíbenějšímu způsobu prodeje? Vyšší cena Prodej v dobrovolné aukci je nejlepší způsob, jak dosáhnout nejvyšší možné ceny v daném čase. Aukce začíná zpravidla na nižší ceně a zájemci svými příhozy cenu navyšují, až dosáhne svého maxima. A právě nižší cena přiláká dostatek zájemců na prohlídku a z nich se stanou potenciální kupující. [...]